pink elephants

Hääii guuyys. Sitter och lyssnar på techno, som vanligt nu då, hihi! Älskart! Kan berätta om både gårdagen och dagen, bara för att jag inte bloggade igår. Igår var det skola fram till halv tre då jag och Johanna drog ut och "joggade" fram till filmkedjan och tillbaks. Köpte även liiite godis också, haha. Men det blev massa omvägar osv så det blev faktiskt ganska långt, hähä! Och nu kallar killarna mig och Johanna "Dom Rosa Elefanterna" bara för att vi var klädda i rosa.. hm? ;d
Idag var det som vanligt i skolan. Skippade idrotten för friends, matteprov och noläxförhör. Öh, matten gick väl sådär. Allt rullade på fett bra tills man skulle svara i procent hur mycket den 87 centimeter långa ormen var längre än den 47 centimeter långa ormen. Alltså man skulle svara i procent. ;dd Jaja, allt gick iallafall hyffsat bra och NO-läxförhöret gick asbra!
Vid typ halv tre slutade skolan igen då jag bara drog hem. Ska strax packa väskish och dra till simningen, fast det är om ett tag. Tror den börjar sex.. eller sju. Vet inte riktigt. Sju tror jag, till nio dåra.
Amen orkar iallafall inte blogga mer nu, hehihoha. Hare'bra dåra. :)
mjau.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0