världens längsta test ju.

Om dig
Förnamn: Emma
Mellannamn: Maria Kristina
Ålder: 13 år, 97:a dåra. :)
Turnummer: Sjuuuu <333
Fyller år i: Juli.
Utséende
Hårfärg: Blondiiin
Naturlig hårfärg:Blont fortfarande
Ögonfärg: Blågröna typ vetinte. Blåa.
Piercingar:Bara i öronen dåra.
Längd: 170-171 någonting.
Skostorlek: 39 oftast ibland 40. ;d
Vikt: 53-55 någonstans.
Vilken ögonfärg skulle du vilja ha?: Bruna. :D
Hur mycket skulle du vilja väga? Som jag gör tror jag.
Hur lång skulle du vilja va? Mellan 165- 170 någonting.
Vill du bli längre? Näää.
Är du nöjd med ditt utséende? Ibland.
Vänner och Familj
Bästa vän?  Johanna
Min familj består av.. Mamma, pappa, lillebror och två katter. ;d
Vem känner dig bäst? någon stalker. Nej jag skämtar men jag vet inte.
Saknar du någon vän nu? Jadå.
När träffa du din bästakompis senast?Idag?
När träffa du din mamma senast?  Typ för en halvtimme sedan.

Dagens
Mat..: ... Mat? :o
Outfit: Från början min aprikosa mjukisdress sedan bytte jag om till jeans, svart t-shirtsak.
Hår: Bulläää
Roligaste: Johannas  påhittade skämt, så jäkla bäst asså! hahahahha.
Tråkigaste: Jadu.
Har du gråtit idag? Ja. :(
Har du skrattat idag? Mycket.
Har du träffat någon idag? Jadå.
Har du varit hemma idag? Ja
Har du nyst? Tror inte det. ;OO
Har du kräkts? Nej, euwwww. :D
Dagens köp? Godis dåra.. ;s BARA LITE :$
Dagens onyttigaste: Godiset.
Dagens Nyttigaste: Vatten!!!
Dagens musik: Technoo <33
Dagens spel: Mitt fett roliga spel på mobilen typ Speedx eller vad det nu heter. Inte för att jag har spelat det idag menmen.
Dagens snyggaste: ? ;o Charlie Gustafsson ofc.
Dagens gåta: Vad är det som blir större och större ju mer man tar bort från det? hålet.
Dagens skämt: Vad sa ballongen till pinnen? "Oj vad du blivit PINNsmal". Min och Johannas humor alltså..
Senast du/Senaste..
Åt en macka..?: Det var länge sedan! :o
Nös?: Kommer inte ihåg. :S
Skrattade?: Eftermiddags.
Log?:  Typ 5 minuter sedan.
Kräktes? Aslänge sedan!
Grät? Idag. :s
Sov? Igår natt.
Åt något? middag vid åtta dära.
Kramade någon? Igår kväll tror jag, hehe. :)
Vem kramade du då? Hilda om jag inte mins fel.
Gick på bio? I Januari.
Tränade?Igår.
Vad tränade du? Simning?
Åt godis?:Idag, buhu.
Bloggade? Jag gör det nu ju!
Smsa?  För en liiiten, liten stund sedan.
I Senaste  Sms:et jag skickade stod det: Vika tvätt.. -.- Dudå? :D <3
I Senaste inkomna sms:et stod det:  Dissarn, du messade ju aldrig. x)
Senast jag köpte något klädesplagg? Förra veckan.
Var var det? En rosa byxdress!
Senaste kommentaren du skrev på facebook? Johannas status skrev jag typ "omg" haha ;D
Senaste inlägget du skrev? Förutom det här var det väl när jag sa att jag skulle till Grekiska Kolgrillen?
Senaste bilden du gillade? Kommer faktiskt inte ihåg.
Senaste bilden du komenterade? Det var ett tag sedan, men det var Alvas.
Senaste personen du chattade med? Simon.
Random
Har du facebook? Jadå.
Twittrar du? Näääe.
Vad har du för telefon? Xperia x8
Har någon som du inte känner sagt att du är snygg? haha ja ;d
Har någon sagt att du skulle kunna bli modell? Jamen, det är ju säkert bara för att jag är lång..?
Hur många facebookvänner har du? 304 om jag inte minns fel.
Hur många av dom är satta som syskon/familjemedlen? Nio stycken


Senaste månaden
Har någon sagt att du är snygg/fin/söt? Ahh :D
Har du sagt att någon är snygg? Vet inte. ;oo M y s t e r i u m !
Har du kramat någon? Ahdå.
Har du kräkts? Nee
Har du gråtit? Någon gång.
Har du skrattat så att du fått ont i magen? Många gånger!
Har du tränat? Jaa.
Har du ätit godis? 
Har du varit inne på facebook? Varje dag.
Har du twittrat? Jag har inte twitter? :p
Äger du?
En kamera? Ja.
En Ipod? Ipodtouchhhh.
En MP3? En gammal rosa sak, så ja
En mobil? Som sagt, ja
En egen dator?  Nej en usel jäkla stationär jag måsta dras med i resten av mitt liv, buhuu. Den stänger liksom av sig utav sig självt utan någon andledning, och jag bah okej?
En egen teve? Delar med brorsan min
Egen soffa? Samma som över
Eget rum? Aa
En säng? Skulle jag sova på golvet annars eller? Ja, jag har en egen säng. ;p
Någon byxdress? 2 stycken, och fler ska det bli hihihih
Några shorts? Jadå.
Några linnen? Jaaa
Ballerinaskor? Jaaa
Converse? Ja, tre dåra.
Fjällrävenjacka? Näeej
SSS-byxor? Nääej
Canada-mjukisdress? Nej
Klackskor/Pumps? Jadå-
Adidasskor? Ja.
Pumaskor? Nejp
Björnborg-underkläder? Jaaa
Adidas-byxor? Ja fast näe.
Adidas-tröja? Jadå
Björnborg-skärp? Näpp
Fredperry-skor? Nejj
Fredperry-tröja? Nej Igen
Fler än 5 BH:ar? Jaadå
Fler än 10 trosor? Ahrå
Fler än 20 toppar? Ahrå
Fler än 10 par strumpor? Ja, men alla är borta. ;''8
Fler än 10 par jeans/jeansleggings? Fler än det.
Fler än 5 Sjalar? Jag vet inte riktigt tror jag har runt fem eller nått.
10 koftor/hoodies? Ja, älskart!
Favorit..
Tröja: Hm.. Jag har många favoriter men min usa-linnesak tror jag. Eller stickade t-shirtsaken, eller mitt spetslinne, jag har fett många favoriter.
Jeans: Mina typ mörkblåa leggings.
Klänning: Den jag skulle haft på nyår och en gammal blommig avslutningsklänning.
Smycke: Mitt halsband från gina.
Nummer: Sju in my <3
Maträtt? Den va svår..
Låt? Jag har många.
Film? Vet inte riktigt. Alla där Charlie Gustafsson är med, wohoo! Näe skämta men har inte någon särskild favorit faktiskt.
Band/Artist? -------


Hahah, vet att ni diggar mina svar också men jag blev så sjukt trött i slutet så dom är lite failade.'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0