trööööött. seeeg. oseriös.

Heii. Förlåt för att jag inte bloggat någonting idag, och typ inget igår. Har faktiskt en bortförklaring; Varje gång jag försöker skriva ett inlägg stänger min lilla cepedator av sig. :@ Jaja, vi får hoppas att jag hinner skriva klart det här inlägget, mihi. Idag vare skola, like usual. Lite allmänt tråkig dag, som slutade vid halv tre. Kom hem och hela huset luktade rutten mus, och jag bah neeej, så jag drog ut på en promenad. Och fatta hur fint väder det var ute, helt klartblå himmel, sol och snön är nästan borta, *happyfaacee*. Dessutom kollade jag på termometern och det var 16.9 grader (!?), woho! Dock kanske det räknades i solen men jaja. Mellan tretton-sexton grader, in the shadow. Hääärligt. Snart sommar ju, nio veckor till sommarlovet. Och det är med alla helger och lovet, mihi!
Vid sex drog jag ner till tåget där jag mötte Hanna och vi åkte till simningen som började sju. En timme fys-sak och gym typ och sedan simning. Jag höll på att döööö på simningstimmensaken. Öhh, en tjej på min bana räknade ut att vi simmade mer än 1700 meter MAX. Haha, hoppas jag får träningsverk imorgon, älskaart'. :D
Nejmen, nu ska jag ta och gå och lägga mig för är halvt död, okej sjukt trött och sååå ses vi imorgon. Btw, jag vet att ni diggar att jag slänger in engelska ord osv, men måste ju träna inför sommarn. Mihihihihihihihih.
Puss o kram, gullebullar. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0