iiidag

Tjeeena! Idag vaknade jag upp tidigt och var tvungen att gå upp för att äta frukost, göra i ordning mig och sen så åkte jag och mamma iväg till sjukan. Var där en liten stund faktiskt bara, trodde det var heldag men det var typ bara en timme så det var nice, då drog vi till skärholmen istället ;) fast köpte inget, lämnade tillbaka lite grejer köpta i förrigår. Och så åt vi lunch, satt och solade på en uteservering och käkade kulglass! Kom nyss hem. TILL PAPPA, wohoho. asså bor hemma nu så kan blogga myyycket. ligger just nu ute och solar och jag har blivit brun ! fast mest bränd.. haha. men hellre bränd än inget! :) ska snart möta emma för att typ äta glass och njuta av solen, i centrum! PUUSS. Och ajuste, kan ju berätta om igår. Gick och mötte Tessan och vi satte oss på kaffestugan och njöt av solen (like allways!) och snackade om allt möjligt. Hade inte träffat henne någon endaste gång i år. Sen så gick vi en rätt lång promenad och sen hem till henne där vi satt vid datan, kollade på OC osv. Sen gick jag hem och stack iväg på träning. Kom sen hem till mamma vid kvart över nio då jag åt lite middag, kollade på dagens man & bigbrother.
i fredags. har lite bildbrist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0