Sunday 24 April

Tjänaaa bloggen. Sitter (elr ligger faktiskt) och checkar bigbrother. kom nyss hem, har varit med Emma hela dagen. Elr ja efter att jag bloggade vid typ 1 tiden eller vad klockan var..? halv två lr nåt, men ja då grillade vi korv här hemma , OM det var gott. Sen så gick jag i byxdressen ned till bergvik och mötte Emma och vi satt där och snacka, gjorde lite failade grejer (typ doppa ned huvudet under vattnet och fick kallsupar och garvade samtidigt och ja.. såg lite fail ut) hihi. Å gav varann pååååskägg! GOOODIS. Nejmen så då åt jag godis och blev skitillamående sen när jag fått i mig ett helt ägg haha.. :/ Men vi var väl där i kanske 2 timmar och sen hem till mig där vi kollade på film, delade på en pizza från felinos, och togde chill. Sen gick vi ut på en "promenad" elr vi gick till berga och var där typ tjugo minuter och sen gick vi till henne och hon gick in t sig och jag gick vidare och kom somsagt precis hem!

oooldie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0