smartchey.

Fett irreterande, min bror sa att jag skulle klicka på en  länk, för att få 500 krediter på fejjanbejjan för han sa att det verkligen funkade och att han själv testat. Då litade jag liksom på honom och klickade på länken så hundratals länkar skickades ut till mina vänner på fb och skickade i chat för dom som var inne OCH skickade på meddelande OCH så skapade viruset ett evangemang.  Så om ni fått ett meddelande av mig där det står på engelska och att man ska klicka på en länk, klicka absolut inte. Det är virus. Nu har jag iallafall raderat varenda länk jag kommit åt så förhoppningsvis är alla skickade länkar borta. Dock kommer alla logga in med ett meddelande från mig då alla fattar att jag var så cp så att jag klickade på länken. Men jag har iallafall ngt att skylla på, hahahha. Juste, sedan när jag fattade att det var virus så gav jag hämnd mot min bror genom att logga in på hans facebook och klickade på länken från hans konto. Snäll syrra! Nejmen, det var hämnd faktiiiskt, jag brukar inte vara sååå elak, haha. Jaja lite får jag skylla mig själv också. Men bara så att ni vet att ni inte ska klicka på länken, eftersom det egentligen är så uppenbart och det är bara dumt gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0