Skulle det va påsk året om skulle alla va fetton

Idag fick jag ytterlige ett påskägg. Ett riktigt stort dessutom. Men som tur va så var det bara lite godis där, och sen andra grejer som pengar, pennor och sånt haha. Men sen "påskfikade" vi.. mår illa. Men igår fick jag ett rätt stort ägg proppat med godis, av Emma också. Och fick en påse proppad med godis i förrigår, och ett påskägg för tre dagar sen. Något varje dag.. tur att det bara är påsk en gång per år! NU ska jag va nyttig. Från och med nu ;)

Annars så, kom precis hem från mormor där en stor del av släkten befann sig! Var faktiskt trevligt, och det var längesen jag träffade mina små kusiner och alla. Så de var kul. Vi åt mat, fikade, pratade, solade, och umgicks. (Bytte om innan jag åkte, ville inte ha klänning för ingen annan var typ uppklädd i min familj innan vi åkte. så åkte i jeansleggins och en tröja och massa smycken. och sen när jag varit där i typ 1 timme så var det för varmt för hade typ bara svarta kläder och det var typ 25 grader minst och solen kokar mot svart så mamma skjutsade hem mig då jag bytte om till byxdress och så åkte vi tbks, var mke skönare haha. Nu håller jag på å packar fotbollsväskan och ska iväg och spela match! Är astaggad.. ska faktiskt bli kuuulish. Nejmen vi hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0