Skärtorsdagen den 21 April 2011

Tjäna bloggen. Sitter här i mjukisdress invirad i en filt och fryser ihjäl. Badade ju somsagt "precis" lr ja för ungefär två timmar sen. fryser som fan fortfarande dårå. Urs vad kallt det var. Haha och jag failade för jag ramlade i, asså stod på kanten och "skulle" hoppa i men vågade inte för de var så kallt, och sen tappar jag balansen och ramlar. Men fick ju det gjort då ;) Men innan dess (var ju där med Emma somsagt) så var jag på träning. Eller ja jag satt och väntade på Emma i en timme, hon kom ju en timme försent.. HAHA EMMISH jag sa till dig tidigare idag "kom iiinte sent" och du bah "nejdå, jag har lärt mig att passa tider nu, är aldrig sen längre :d" och så sitter jag och fryser ihjäl ensam på en brygga i en timme, hohohho. Ja men jaja. Träningen var faktiskt rolig,wohhoo. Jaja. Innan dess solade jag.
ahaha bjuder som fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0