SICK.

Har blivit sjuk, neeeeej fan i helvete asså. Eller känner mig jäättevarm och hängig osv. Håller nog på att få / har fått, feber. Jaja. Dagen började i skolan då det var en skittråååkig dag, tisdagar är så jäkla tråkiga. Sen åkte iaf Emma och jag till stan och shoppade. Skulle åkt till s-tälje eftersom vi var där för exakt ett år sen men blev stan. Köpte två byxdressar till sommarn och en vit kofta med guldknappar, är kär i allt jag köpte. Gick på en femhundring, billigt å bra. Asså dem 3 grejerna. Ikväll har jag ingen träning vilket är skönt för mår ju dåligt. Måste däremot plugga, jag orkar verkligen inte menmen.. och så ska vi kolla på resor t i sommar. Jaja, hare bra. pöööss från en sjuk Johanna.
bild i repris. blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0