Shooooooooooooppa

Tjena bloggish. Skoldagen idag var.. seg. Men överlever nog. Slutade vid halv fyra så kom hem vid fyra. Nu sitter jag och kollar massa kläder på hemsidor, ska shoppa imorgon. Egentligen är jag pank men har 5000 kr i sparpengar till dator så tar lite därifrån och sen får jag ge det från nästa barnbidrag ifall nån fattar. Hittat skiiitfina saker, allt i samma färg. Massa korallrosa grejer. Jag är bokstavligt talat kääär i byxdressen som det kommer bild på. Ska köpa den imorgon.
så jäkla snyyyyyygg. Tänk er när man är på grönan en varm sommardag, med bruna ben och den här. grrrrrrrrrrrrrr. är kär. har även hittad en söt bikini i samma färg, och en avslutningsklänning som faktiskt också är i samma färg! korallrosa har nog gått och blivit min favvofärg, typ idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0