Eight things. About Me.

1. Mina mellannamn är Maria och Kristina, haha..
2. Jag älskar attt läsa bloggar!
3. Min näsa är full av fräknar , hehe.. :8
4. Jag älskar att bada och simma. Därav att jag går på simning dåra.
5. Jag har endast svartvita profilbilder på facebook, fastnar som sagt aldrig på färgade bilder så..
6. Jag har nog bara varit riktiigt kär 1 gång. För alla andra gånger jag sagt att jag varit kär har det varit småbarnskärlek (ni vet "Får jag chans på dig? JA NEJ (x) KANSKE"), och kändiskärlek (alltså kallat mig "kär i en kändis"..
7. Jag har alltid gillat killnamnen Jonatan, Sebastian, Alexander och William. Gillar namn som man kan göra smeknamn av. Alltså Jonatan - Jonte, Sebastian - Sebbe, William - Wille, Alexander - Alex osv.
8. Jag ääälskar musik. Alla sorters. Bro på vad jag är på för humör. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0