S U N D A Y

Hej på er alla! Hihi. Jag mår helt okej, bortsätt från många grejer. Har tänkt väldigt mycket, på en grej, idag. har gråtit mycket idag men just nu mår jag bra faktiskt. Sitter osminkad (jätteskönt! tog bort allt smink förut) i rosa mjukisdress, med laptopen, invirad i mitt rosa cooooola diddletäcke (haha.) och läser lite bloggar. Igår så var jag först på träning och sen var jag hemma hos pappa och duschade, fixade mig, storstädade mitt rum, packade, och hann även dra en snabbis och köpa lite saker (inlägget nedan). Sen stack jag hem till mamma. Där så lagade jag thaisoppa och vi åt sen det och kollade på körslaget, och någon film och vi gick och la oss ganska tidigt. Gjorde även manikyr och fick masage. Idag så väcktes jag hemma hos mamsen och vi åt frukost (special K redberries, så fräscht och gott!) och jag packade och fixade mig lite och gick sen hem till pappa. Satt och lekte lite med hans macbook i en timme ungefär och sen åkte vi till högantorp för att spela golf men det var så kallt så vi åkte hem nästan direkt. Väl hemma så var jag väldigt frusen så jag tog en lång varm dusch tills varmvattnet tog slut, då drog jag på mig rosa mjukisdressen och har bara softat sen dess, har legat / suttit i min säng med laptopen och täcket, rätt länge nu. Eller typ två-tre timmar. Men har tänkt en hel del. Denna dag har varit ganska nyttig för min del tror jag.

Och klockan åtta så fååår man inte missa Stockholm-Båstad! så sjukt kul program!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0