♥ S U M M E R F E E L I N G S ♥

Häyy! Sitter vid facebook, då jag just nu puffar tillbaks alla mina puffar. Kände att det var dags för de nue. Innan jag gick och la mig igår så hade jag runt 30-35 puffar och när jag loggade in på fb dagen efter, alltså idag runt ett någonstans hade jag 44 puffar. :o Hähä, nä jag ska inte klaga, jag ääälskar puffar! Hhihohahöhä. Dagen spenderades hemma likt igår dåra. Orkar inte göra någonting typ. Vakna typ ... 11? Då jag direkt la mig och sola ute med min lillebrors dator, hihi. Imorgon ska jag vara socialare, tror jag, hoppas jag. Annars gör jag så att jag vilar och solar och sover imorgon och sedan från onsdag och resten av veckan är jag social? Så gör vi.. Kanske. :) Jo juste, det enda jag gjort idag är att gått ned och köpt glass, i shorts och en stickad t-shirt sak. Summerfeelings. Och jag frös inte ett dugg, snarare svettades, haha. Fattar inte hur vissa fortfarande kan gå runt i tjockjacka och jeans, alltså i sådanna här dagar? Det var över 30-32 grader i solen och ca 20-25 i skuggan enligt min termometer, wohoo!

Ser ni himlen bakom? Klarblå och inte ett moln, underbaaaart!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0