poolen e grön. :(

Har precis varit ute och sålt tidningar igen, öhh. Alltså tidningssäljning är inte direkt min grej men jag behöver pengarna till språkresan så vad gör man inte..? Iallafall vädret är lika fint idag typ som igår så jag ska sola, wähää. Btw, isen på sjön har gått bort nu så under veckan SKA jag ta första doppet har jag bestämt, för skulle slå förra årets rekord då jag badade någongång i maj så då passar det ju bra med att det är I mitten utav April! Dessutom har pappa lovat mig, hahah, att vi ska göra ren poolen i veckan för ser ni på bilden under häär att vattnet är helt äckligt, massa löv och grejer och vattnet är GRÖNT, euww. Så vi ska tömma poolen och sedan fylla i med reeent. :d VAD ska ni göra idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0