PÅSKLOVISH SOM VART

Fredagseftermiddagen: Solade med Emma i byxdressar och vi bakade även kladdkaka, kollade på film osv. Myys.
Lördag: Var på Berga för spelarmöte & kollade på match. Sen var jag hemma hos pappa och packade för några dagar hos mamma och sen åkte jag hem till mamma.
Söndag: Var först i södertälje och kollade på lillsysterns fotbollsmatch och sen var jag och shoppade i skärholmen.
tog ingen pic den dagen

Måndag: Åt frukost hemma hos mamma och sen så var jag med Tessan. Vi solade, fikade & gick en promenad i värmen. Sen tränade jag.
Tisdag: Var först på sjukan med mamma och gjorde lite grejer där men blev klar mycket fortfare än jag trodde så vi åkte till skärholmen och gick runt lite och åt lunch på uteservering, solade & åt årets första kulglass. Sen när jag kom hem TILL PAPPA så solade jag lite och gick sen och mötte Emma, vi tog det chiiill i skönviksparken.
Onsdag: Solade typ bara. Tränade på kvällen om jag inte minns fel..
Torsdag: Solade först, sen gick jag ned till centrum och köpte påskägg till Emma och då mötte jag av slump henne där. Så vi gick runt lite. Sen så stack jag hem och solade mer och sen på träning, efter träningen blev det årets första dopp i bergvik, med Emmish.
Fredag: Spelade golf med mamma... sen på kvällen fick jag ett påskägg och checkade bigbrother.
Lördag: Solade på förmiddagen, på eftermiddagen så lagade jag min efterrätt som jag på kvällen stod för, och sen fick vi gäster eftersom det var påskafton. Så vi grillade (asgott), åt 2 andra rätter också dårå, grillningen var ju varmrätten, och så fick vi meeer godisägg och umgicks.
Söndag: Solade, grillade korv, sen mötte jag Emma och vi satt vid bergviks lääänge och snackade, böt påskishägg med varandra, solade lite och badade huvuden'a haha? :) aaah men sen gick vi hem till mig och delade på pizza, kollade på film och sen gick vi en promenad. Kom sen hem vid 9 och checkade Bigbrother!
Måndag: Var på påsklunch med släkten. Sen åkte jag hem och bytte om och så och sen så spelade jag fotbollsmatch på berga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0