PÅSKHARISH <33

Hei! Förlåt för min kassa uppdatering, hehe. Har inte orkar, eller haft någon lust. Men idag var det ju påskafton! Den dagen på året man absolut MÅSTE äta godis, alltså enligt mig då. "Påskharish" kom iallafall. Alltså mina föräldrar kör fortfarande och försöker lura mig med att jultomten och påskharen finns..? JAG ÄR SNART FJORTON,  JAG TROR LIKSOM INTE PÅ SÅNT LÄNGRE! Amen, fick iallafall ett ägg, ett typ glänsande rosa. (a) Och sedan fick vi gäster, då fick jag en ganska stor påse godis, och sedan världens största ägg som jag delar med familjen, haha. Men iallafall har ätit godis hela kvällen så är äckligt mätt och speedad. Jag tror inte heller att jag kommer kunna sova på ett bra tag. Mestadels av kvällen annars har jag suttit och chattat med några. Vilket liv, hähä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0