pååååskloooov

woho! sarry att jag inte bloggade igårkväll men asså min data dampade för internet krånglar alltid. Plus att jag mååådde skit. mår fortfarande dåligt men inte lika iaf. Har städat mitt rum imorse, wohooo. inte ett bombnedslag längre! Men måste verkligen shoppa. fast ska ju det imorrn så! :) nu ska jag dra mig mot  berga och kolla på mitt lag som spelar match, det är sanktanpremiär.
igår så åkte jag till skolan vid kvart/tjugo i åtta. men när jag var där upptäckte jag att mina nycklar var borta eller ja hemma, så jag tänkte ta en promenad hem och hämta dem. då kom jag ju på att utan NYCKLARNA kommer jag inte in i huset där nycklarna var.. suck. så jag ringde runt till massa som har nyckel hem till oss. ingen kunde åka och ge dem till mig men mormor var en snelhest så hon hämtade mig. eller ja och emma. så vi åkte hem till mig och bytte om , hämtade lite stuff. sen gick vi hem till Emma och bloggade och gjorde lite grejer. sen till skolan igen där vi hade engelska, svenska, SO och franska. sen påååsklov! wohoho. Emma och jag taggade hem till mig direkt, och tog somsagt på oss byxdressar och låg och solade! det var ju typ 20+! sen kollade vi på film, var vid datorn, bakade kladdkaka osv. Sen gick hon hem och jag följde med henne. snelhest. så sen gick jag hem. sen var kvällen ett helvete.
igåååår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0