onsdag sjätte april tvåtusenelva

Dagen började med en hemsk morgon. Grät bort allt smink och såg ut som en panda. Sprang iväg till skolan. Rusade in på toaletten och tog bort allt smink i ansiktet och la på nytt. Pratade med min lärare om hur jag mår. Sen in på lektion. Kom ca 40 minuter sent. sen flöt dagen på men har mått dåligt som fan och är sjuk. men sen gick jag hem och tänkte lägga mig och sova, mådde så dåligt. Men då messade mamma och frågade om jag ville med till Solna för middag. Jag orkade ju egentligen inte men hon lovade att köpa någon klädsak till mig och det nappar man ju på, så vi åkte dit och väl där så letade vi upp en god nyttig resturang. Blev thaimat, älskar verkligen thai. Såå gott.. Sen gick vi in i lite butiker och hittade en blus & en tröja och mamma betalade, tack mammis! hihi. Sen så var vi där ett tag till och kom hem för en timme sen. Jag har jäätteont i huvudet och ont som fan i halsen och är jättevarm och hängig så får se hur jag mår imorgon när jag vaknar, är inte 100% på att jag kan gå till skolan. Ni får ha det fint, puuuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0