No hell tomorrow

Tjena bloggish. Sitter här och lyssnar på techno (haha schteeek) och typ tare chill. Nejmen är trött som fan och har ont i halsen och är förkyld så jag ba noooooo. Nejmen jepp, är invirad i mitt tjocka mysiga täcke.
Idag har jag varit i skolan och vi hade en ganska tuff förmiddag med fyra ämnen utan någon rast emellan typ, eller några minuters rast har man ju mellan ämnena men man hinner typ bara hämta böcker och spegla sig lite på toaletten sen måste man tagga till klassrummet igen. Vi hade svenska, SO, NO och matte på rad. Mina fyra hatämnen haha.. elr aja. dessutom NO-läxförhör och matteprov. Matteprovet gick superbra tills den sista uppgiften kom. den längsta ormen var 84 cm och den kortaste ormen var 47 cm. hur många procent kortare var den kortaste ormen? och hur många procent längre var den längsta ormen? hur fan ska man veta det!? den kunde jag inte ,eller chansade. heh. aja. NO-läxförhörsaken gick hyfsat. Matteprovsaken också alltså. Men sen vare lunch och sen idrott då vi körde konditionsträning. de var skönt / kul. ja men sen hade vi unplugged (jobbar med droger, alkohol och tobak) och sen slutade vi egentligen, kl halv tre, och alla gick hem, men jag hade tid hos kuratorn då så satt och snackade om allt jag mår dåligt över, med en jättesnäll tjej, i drygt 50 minuter. Sen gick jag hem!
En ganska chill dag och snart ska jag dra på fotbollsträning. Men har glömt mina träningsbrallor i skolan så får köra i mjukisar, haha.
Och rubriken: imorgon har vi dagsverke vilket innebär att man ska jobba hemma (typ städa och diska osv) för att tjäna pengar som man typ skänker till barn i Sri Lanka. VILKET INNEBÄR INGEN SKOLA, WOHOOOO!! paarty. nejmen yeah.


i måndags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0