matematikprov. emma. antal rätt 2½ av 76. :''( (skämt osido, hihi)

Heysan goa och glada, haha. Hur mår ni? Själv mår jag väl helt okej. Bättre än vanligt iallafall. (Nu ska jag inte vara så dramaaatisk..) Jag sitter hursomhelst och pluggar till mitt matteprov på torsdag. Jag måste få bra på det provet, måstemåstemåste. minst tre fjärdedelar av provet ska vara rätt. Minst.
Sikta mot toppen och se vart du landar.
Får dessutom typ.. hundra kronor om det går bra. (!?) Men då ska det gå väldigt bra, så vi får väl se. Vi jobbar iallafall med procent, decimaltal och bråk och jag tror att det kommer gå bra eftersom jag kan det allra mesta nu.
Skolan slutade förövrigt sent idag, och jag hade inte heller sovmorgon, buhu. Senaste skoldagen, och efter satt jag och Johanna och pratade på skolans stentrapp typ. feett skönt endå ju. Sedan ville vi spela kubb men nääänä det fick vi inte för småbarnen. :(  Nejdå, men jaja. Nu ska jag gå och käka middag, så kanske vi hörs sedan efter det. Men nu är jag f1 hungrig så ni får ha det så bra! See ya later.
















haha, ohlalala. näe men bjuder,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0