Like nothing happend

Har ju uppdaterat dåligt(lite) senaste dagarna och det är jag medveten om. Det har Emma också. Jag tror det gäller både för henne och mig, att det är påsklov och vi orkar inte blogga. Men nu kör jag nystart! Somnade gråtandes igår och min gårkväll / natt var hemsk. Vid halvtio vaknade jag och kom och tänka på allt som hänt. Blev skitledsen igen men nu mår jag mycket bättre. En kille var väldigt omogen och dum mot mig och man kan säga att han utnyttjade mig men det är okej med mig nu, har kommit över honom. Tror jag. Men jaja, hatar honom.
Idag ska jag träffa Emma och vi ska sola, bada, prata och ha det skönt. Jag behöver en sån dag, ska bara tänka på och göra sånt som jag mår bra av! Nu ligger jag och halvsolar utomhus med massa filtar, kuddar och madrasser och laptopen. Men det är ett jävla träd ivägen så solen är inte så stark där jag ligger, ska nog flytta 20 meter bort lr nåt haha. Hare finfint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0