jag har så roligt alltså..


Sitter på min lillebrors dator igen, wohoo! Jag vet inte varför han lånar ut den till mig men om jag frågar så säger han typ bara "Okej, hämta den då..". Förut när jag frågade sa han typ.. "Varför skulle jag låna ut den till dig för..? :p " David har blivit en snelhest! Snart ska jag krypa ned i sängen med datorn dåra och sedan kolla på någon film eller något och somna till den. Eller så ska jag sova och få värsta skönhetssömnen, vilket skulle vara skönt. Vi får se. Ikväll har jag varit hemma bara, kollat på dagens man, bigbrother (som förövrigt suger) samtidigt som jag målat naglarna i fransk manikyr. Blev lite failat på ena handen men får väl göra om det imorrn ellern något. Sitter dessutom och tar hundratalskort med datorns webcam. Idaag var jag med Moa, ett halvår sedan sist så det var dags, hehe. Jag hjälpte henne att sälja lotter&unicefnålar. Fick ganska mycket sålt så det var nice. Sedan kollade vi även en del på teve och spelade wii.
Nu skaa jag gå, orkar inte blogga hehe. Så ceeeeeya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0