Ingen ork.

Har inte haft blogglust idag och därav den dåliga uppdateringen!
La mig precis i min säng med datan och ska spela  vänquiz nu eftersom det är lördag nu! Man får ju spela en gång om dagen.Idag har jag fått påskägg, hihi. Så har käkat det ikväll, godis dårå, och kollat bigbrother och tagit de chiiiill. snackat me nåra på fejjanbejjan. Och idag har jag spelat golf haha. Upp och ned, roligt och tråkigt. Jaja, och ätit lunch på en resturang dårå. Och tacos blev det till middag. Har inte mått bra idag, därför har jag inte haft blogglust.

Ses imorgon, eller ja idag ;) men efter min skönhetssömn! (ska ju ofc inte sova nu, men om kanske en timme dårå men orkar inte blogga mer)
urs ser drogad ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0