HEI RÖDTOTTAR!!!

Heiii. Kom nyss (eller nyss och nyss för typ fyrtio minuter, en timme någonstans sedan) hem från simningen. Var så sjukt trött så var på väg att skippa träningssaken idag men nä. I gymmet satt jag mest och snackade med några typ, och sedan på simningensdelen simmade vi faktiskt rätt så lugnt så det var skönt. I slutet av allting hade jag och en kille typ tävlingar om vem som kunde simma snabbast och simma längst under ytan. Jag vann, två av tre, woho! Fast han sa att han skulle ge revansch nästa träning så vi får väl se. :)
Imorgon är det såkallade "Dagsverket". Man jobbar för att samla in pengar för fattiga i Sri Lanka. Ska jobba hemma, och ruttna. Nejmen, vid lunch har mamma lovat mig att vi ska åka ned och käka någonstans, hihi. Stackarns, stackarns alla barn som får sitta i skolan och äta deras fiskgratäng, mohahahaha!
väääärsta ascooola bilden juuuuuhh!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0