days

I förrigår: efter att jag bloggade sist så packade jag inför att bo hos mamma i några dagar och sen så åkte jag hem till mamma, där jag lagade middag, gjorde efterrätt och vi satt och snackade, åt och hade det trevligt. Och kollade på körslaget och lite sånt. Gick och la mig tidigt, vilket var skönt.
Igår: gick upp tidigt för skulle iväg och kolla på min systers fotbollsmatch, i brunnsäng i södertälje. Satt där och kollade i två-tre timmar och blev bruuun :D sen åkte vi och köpte glass. Årets första pinnglass juu! Sen skjutsade mamma mig till skäris där jag gick runt mellan kl tolv och ca fem! hittade mycket grejer, gjorde av med över tretusen kr. typ 3300 lr nåt. Visar bild på allting imorgon! Sen åkte mamma och jag och handlade, och sen hem till henne där vi lagade mat och sådär. Sen kollade vi på lite program, bla såklart bigbrother! sen vet jag inte vad jag gjorde.
Och idag: Väcktes tidigt av mamma.. -.- men jag stod för frukost (haha jag lagar alltid alla måltider när jag bor hos mamma, hon orkar aldrig laga mat..) så fixade äggröra och bacon, varm choklad, juice, mackor osv. efter att vi åt frullebulle så åkte hon iväg och jag var ensam hos henne men drog snabbt hem till pappa och då bloggade jag ju. Sen har jag somsagt legat och solat! Ska strax möta upp Tessan och senare ikväll har jag fotbollsträning. Kan inte blogga mer idag tyvärr för bor fortfarande hos mamma. Imorgon ska jag och mamma vara på sjukan hela dagen men bloggar på kvällen och visar all shopping! puuss
haha i fredags, jag och Joshua.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0