chiiilldär

Tjeena bloggish. Ligger här i mjukisdress på mitt rum och kom nyss hem. Vart hos Emma hela da'n. Eller ja först skola dårå. fast nej, först sjukan faktiskt. Var där en snabbis och tog blodprover. Och skulle vara fastande inför proverna så när vi väl hade tagit dem så köpte vi frulle på pressbyrån! Sen åkte jag till skolan , en chill dag faktiskt. Sen drog Emma och jag på oss våra rosa mjukisdressar och tog en joggingtur. fast jogging och jogging, haha. vi joggade lite men gick mest. Asså vi ooorkade jogga men via hade inga fickor så vi tappade bara våra mobiler och plånkor (plånböcker, haha ove sundberg-style :d) så det var inte så lätt. Vi kom tillbaka kanske två timmar senare då vi drog till Emma och pluggade, satt vid datorn och tog det chill! Nu är jag hemma, och har ätit lite middag också. :) haare fiiiiiiinfint.
haha ego. nejmen ser värsta bitchig ut på picen men äääär inte det. :) tagen typ nuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0