Bad update.

Sorry att jag uppdaterat jättelite.. men har bott hos mamma och då blir det så. Kan aldrig blogga där. Bor fortfarande hos mamma, fast bara en natt till nu. Är nu hemma hos pappa, och ska ut och sola typ nu strax, det är ju underbart väder!
Igår så var jag först i södertälje och kollade på en fotbollsmatch. satt i solen i 2-3 timmar och fick en liten bränna, wiho. Sen åkte jag till skärholmen och shoppade! fick med mig hem 9 toppar/blusar, 2 sjalar, ett par fredperryskor (som mina fötter börjar blöda av när jag tar på mig dem.. ååh.), ett par vita byxleggins, och massa smycken! visar bild imorgon, för nästan allt ligger hemma hos mamma och har ingen bild på det. Nu har jag på mig ett par rosa shorts däre vid röven står miami beach , älskar dem. köpte dem när jag var i miami såklart. det var lite mer än 2 år sen. jaja, och en tröja köpt igår som jag är kääär i. Aprikos/ljusorange, blus, skitsomrig och bild kmr imorrn! sen pilotbrillor och nu ska jag soooola, bloggar strax! puuss
just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0