7/4

Tjääna bloggen. Sitter här på mitt rum och dunkar musik och har träning som börjar om lite drygt 25 minuter. Så blir ett kort snabbt inlägg.
Idag började dagen med att jag gjorde i ordning mig, åt frukost och så, och stack till skolan. En helt okej dag. Fast en dålig utséendedag. Men den flöt väl på och sen efter skolan så gick jag och Moa hem till henne och åt mellanmål, snackade och så. Var länge sen vi gjorde något så det var "skönt"/kul eller vad man säger. :) Jaja, sen gick jag hem och har ätit lite middag, letat som fan efter alla mina kläder.. nu är jag tankeläsare så då tänker många vadå letat efter alla dina kläder..? och ja, jag är sur/har panik, just nu för in princip så är aaaalla mina klädsaker borta. ca 60 tröjor är borta, alla mina sjalar, alla shorts, leggins, jackor, mjukisdressar osv. jag har panik. det ända som är där det ska va är några blusar, byxdressar, nåra jackor, jeans och koftor. mer än hälften av mina kläder är typ snodda? omg. hittar dem inte. är sur.

Jaja, hehe.. ska iaf på träning strax. vi hööööörs.
två bilder från imorse, en med blixt och en utan som man nog ser. vad blir bäst, tydliga eller "skrapiga" bilder? om ni fattar. gillar både att ta blixtbilder och bilder utan blixt., brukar variera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0