< 3

Tjena. Sitter här och chillar, framför tv:n. Mår dåligt. Menmen. Ska ändå till skolan imorgon. Börjar kvart över nio då så får iaf liite sovmorgon, till halv åtta typ haha.. -.-
Men har inte bloggat mycket alls i helgen och det är jag fullt medveten om. Jag har mest kryat och så har jag bott hos mamma och där har jag ingen tillgång till dator så. Men igår så kryade jag mest och sen så åkte jag och mamma och handlade och sen hem till henne där vi satt och rullade tummarna, nejmen gjorde något tråkigt, i en halvtimme och sen gick vi en promenad ner till Rönninge C och köpte godsaker, mihi. Sen hem igen då jag stod för middagen (trots att jag är/var sjuk, snelhest är man). Så gjorde middag och sen så kollade vi på körslaget, tjockade oss litegrann sådära, och kollade på film. Somnade jäkligt tidigt och det var skönt för jag behöver mycket sömn. För sover alltid för lite. Idag har jag varit i köping lr vare heter. Kollat på Matildas fotbollsmatch och ätit lunch där. Fan vad tråkig söndag jag haft. Suttit i bilen i ca 5 timmar också, för köping ligger inte direkt i stockholm. men blä. orkar inte bloggish. vi ses imorgon tror jag.
uurs bjuder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0