bland alla andra

Tjena älskade läsare. 
Dom här två dagarna som jag inte bloggat (igår och idag) har det inte hänt så mycket. Igår var det skola fram till tio över ett, tidigaste dagen (härligt, vavava?) och då drog jag och Johanna hem till henne och jag lånade bikini och grejer. Sedan drog vi till bergviks brygga där Oliviorna och Julia redan var. Jag och Olivia B badade typ tusen gånger om medan dom andra typ tog lite halvcrazy kort, haha. Sedan efter en stund kom även Johan och Anton och vi blev typ iputtade en miljon gånger. Seriöst. Efter en stund drog vi till ett såkallat spökhus men vi blev typ bortkörda av en man. Man bah okej..? För det var inte ens hans hus liksom. Jaja, efter det drog jag heeeem. 
Idag har jag varit hemma, städat mitt rum bland annat. Ikväll drar man till Paulinas plaaaze för att kolla på Eurovision osv. Tror ni att Eric vinner då..? ;) Hoppas det, för då blir det att man drar på Eurovision 2012 här i Stockholm nästa år, hehe. 
Och juste hemma har jag två nittionior som typ förstör allt och alla. Skämta men min lillebror har sin kompis här och dom ska sova över... Öhhhhh, kommer jag överleva? Nejmen vi blir ju borta hela kvällen så det är inte så farligt, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0