Sommar?!

Hehehe.. Min bloggning, den suger. Åter igen har jag inte bloggat på typ två dagar. Johanna går typ och tjatar på mig att jag måste blogga oftare och det håller jag med om, min bloggning är inte den bästa måste jag erkänna. 
Den måste bli bättre, den ska bli bättre. Fast ja, såååååå himla dålig är den ju inte, alltså jag blogga ju för mindre än en halv vecka sedan..?
Iallafall.. Tjena. Hur mår ni? Själv mår jag finfint. Vädret ute är helt underbart, hur skönt var det liksom inte idag!? Jag typ dog i mina leggings, svettades bort typ. Jaja, jag ska verkligen inte klaga. 
Efter skolan drog jag och Johanna till skogsängs men det var typ ingen där så vi drog hem igen, haha. 

Igår var jag på språkresamöte, typ träffade alla som ska med på språkresan och så berättade dom om språkresan osv. Blev lite långtråkigt, satt typ i 2 timmar och lyssnade på när en man pratade om typ försäkringar och utländska simkort. Haha, men fyfan vad det kommer bli kuuul. Längtar som fan, en och en halv månad kvar nu ju bara!
Nu ska jag städa mitt rum sedan ska jag lägga mig. Och jag vet att jag säger att jag ska städa mitt rum 24/7 men jag orkar aldrig städa men nu SKA jag göra det, haha. Seriöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0