i love this part

Kom nyss hem från Sollentuna, och gooooosh vad jag saknar det stället. Alltså jag typ dör varje gång jag kommer dit känns det som. Nejmen först åkte jag och mina föräldrar dit till Paulinas plaaace vid sju någonstans. Där då Paulina var, haha. Vi åt mat och sedan drog vi och mötte Ella och Natalie och vi gick runt. Sedan gick vi till Jonte där typ Simon, Richard och Pelle var. Typ nytt folk hela bunten ju. Där typ kolla vi på film och typ hoppade studsmatta. Men det var kul! Sedan vid typ tolv drog jag och Paulina hem till henne och då åkte jag hem till mig.  
Nu ska jag lägga mig för imorgon måste jag upp tidigt för då blir det ju GrönaLund! 

November

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0